after 2 years

Dulu beratus misscall sekarang tinggal berbelas.
Dulu, tak pernah buat aku menangis and kecewa teruk time gaduh tpi sekarang, aku menangis sorang sorang, tahan sakit sorang sorang.
Kalau mula berkenal, karangan cinta tak habis. Tak perlu mintak. Sekarang, takde makna dah istilah dari hati. Kena minta baru dapat.

Pujuk hati.

Betul. Cinta memang buta.

Kita nampak perubahan.
Kita nampak salah dalam hubungan.
Tapi kita masih teruskan.

Saling sakit menyakiti sesama sendiri.

Penat. Penat ulang benda yang sama.
Aku tak cengeng tapi everytime aku kena explain everything aku nangis. Aku tahan sebab aku tak nak dia tahu. Aku nak dia tahu even though dia blah sekalipun. Aku kuat walaupun hakikat aku akan hancur teruk.

Kenapa. Kenapa kau tak pernah faham aku. Kenapa kau buat aku jadi lembik. Kenapa.

Mana pergi prihatin kau. Mana pergi effort kau. Mana pergi janji kau. Mana pergi "cuba" kau.

Aku lukakan kau sebab aku terluka. Dan luka tu jadi berganda lepas kau terluka.

Aku cuma rindu kau masa kita mula mula bercinta. 🙁

No comments: