Latihan tauliah SUKSIS

Hi gais, seperti dijanjikan, ni ada sedikit gambar yang aku kongsikan sepanjang tiga minggu latihan untuk tauliah. Sorry, aku pick random and tak ikut turutan pon. hehehe sorry ! :p Well benda yang aku risaukan aku dah berjaya atasi. Seminggu di pulapor dua minggu di UUM memang mencabar mental. Nak pulak aku dah gemuk berat nak bawak badan ni haa..

Alhamdulillah, aku bersyukur sebenarnya Allah bagi aku keadaan semampunya aku mengharungi hari hari dekat sana. Biasalah dalam kelompok besar, makan hati dan salah faham itu biasa kan. Aku pon dah malas nak ingat. So far bagi aku latihan dia not bad lah. Takde lah scary  yang aku sangkakan.. Jurulatih dia okay je takdelah garang and scary macam palapes.. hahaha

So gais, ni adalah beberapa kenangan yang aku boleh share..

























No comments: