Praktikal 2.1

Ada seminggu je lagi aku nak praktikal, dan itu bermaksud aku dah tak perlu susahkan diri duduk dekat rumah ni.

Aku dah nekad senekadnya, lepas habis sem ni mgkin aku takkan mntak sesiapa untuk amek aku, sbb aku nekad yg aku nak bawak diri jauh dari keluarga aku.

Takde beza aku dekat mana mana sebab family dah buang aku secara perlahan lahan. Mana kan pengadilan bila muka aku bengkak lebam. Aku sedikit pon tak terasa dilindungi. Sedikit pon. Yang aku rasa aura membenci yang sgt kuat.

Aku tertanya what point aku hidup sekiranya mak sendiri pon membenci. Entahlah aku tak nampak apa perlunya aku dekat dunia.

Sekiranya aku mati sekalipun, boypreng aku boleh cari pengganti dan kawan kawan aku ade kawan yang ramai so setakat hilangnya aku sorang, apa lah sangat dan mak aku ade tiga anak lain yang dia ada since dia pon dah benci aku.

See no points untuk aku hidup kan. Mungkin aku perlu jadi seperti kucing yang hilangkan diri untuk mati.

No comments: