Goblin

Hi, lama gila tak update. Rasa awkward but still nak update.

Semua gara gara adik sedara aku bukak cerita goblin dkt astro. Untuk pengetahuan, aku kurang sikit tengok drama (movie pon kureng) melainkan aku ter-tengok. Then aku akan follow walau meleret.

Cerita goblin memang lari langsung lah dgn ajaran islam tp ya ade certain nilai murni boleh diambil sebagai iktibar or motivasi hidup (I guess).

Hidup sebagai pengganggur ni buat aku rasa sunyi. Aku jadi overthinking (mungkin sbb takde apa nak dipikirkan). Tak tahu kenapa aku aktif waktu malam.

Tipu lah eh, kalau aku tak kacau boypreng aku. Cuma lama lama, aku kesian dgn hidup dia. Kadang datang keje lambat sbb aku suka drag masa tidur. Nak pulak ade orang cerita antara makan dan tidur, dia akan pilih tidur (time dia bukan dgn aku). Orang tu buat aku rasa teruk. Aku rasa macam aku ni bercinta tp aku menyeksa pasangan aku. Teruk okay rasa dia. Walaupun boypreng kata benda kecik.

Kenapa eh cte boypreng walhal aku nak cte goblin. Hahaha mungkin tengah tgok 3-4 episod akhir, rasa mcm eh losernya aku boypreng jauh, nak kahwin jauh lagi, apa aku buat dpn lptop ni. Hahahha. Childish.

Aku nak tengoklah sampai bila aku boleh hilangkan diri. Since haritu aku dah cuba elakkan diri tp ya, termakan pujuk dan rasa rindu.

Oklah, kalau dalam masa seminggu aku tak update lagi. Anggap jela aku gagal bawak diri hahahaha.

No comments: