"angin"

Ini kira pertama kali jugak lah aku pergi mengurut sebab angin. Berbulan jugak lah tahan angin ni. Asal makan muntah, angin tu punya dengki sampai tolak semua apa yang aku makan keluar. Paling teruk sampai breast bengkak. Aku sampai hampir buat drama nak buat preparation nak hadap kanser dah. Bukan setakat tu je, siap nak buat wasiat (macam ade aset sangat), nak cari siapa yang paling dipercayai untuk pass password semua laman sosial aku. HAHAHA fuhh drama gila perempuan ni kan ?

Nak dipendekkan cerita, aku pergi open house kawan aku, ain@jane. Mak dia nurse so boleh lah tolong check. Since mak dia pon baik nak tolong check kan. Omaigod, ni firstime aku bg orang sentuh. MALU GILAA. So, lepas sentuh and dia pon macam "eh takde apa apa pon and terasa bengkak sikit, mungkin angin"

GASTRIK

Dem. Aku ni macam kemana mana pergi, masalah aku mesti makanan dan minuman. Aku sendiri tak sedar yang aku ni ada gastrik, sebab aku tak pernah rasa sakit sampai takleh bangun. Aku cuma senang naik angin bila tak makan. Nama pon naik angin, so "angin" memang dah naik kepala. Seperti sedia maklum, sabar manusia sentiasa ada had. 

Biasanya siapa yang keluar dengan aku, dia tahulah garang aku macam mana bila aku dah kelaparan.